اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیورزشی

فعالیت ها و رویدادهای تابستانی… بستری برای جذب انرژی ها و کشف استعدادها

فعالیت‌ها و رویدادهای تابستانی در جریان تعطیلات تابستانی که تا پایان آگوست آینده ادامه دارد، در میان مشارکت گسترده گروه‌های اجتماعی که به ترویج یک سبک زندگی فعال و سالم کمک می‌کند، به حضور چشمگیر و متنوعی دست می‌یابد.

مسئولان به دلیل تأثیر آن در ارتقای مفاهیم سلامت جامعه و پرکردن اوقات فراغت با فعالیت‌ها و اقدامات مفید خواستار شرکت در این رویدادها شدند، زیرا این فعالیت‌ها بستری ایده‌آل و سالانه برای جذب انرژی‌های جوانان و آشکار ساختن استعدادهای آنان است.

– نظارت بر فعالیت‌های ورزشی
که توسط آژانس خبری امارات، WAM انجام شد، نشان‌دهنده کثرت ابتکارات و فعالیت‌ها در امارت‌های مختلف کشور در سطح امارت ابوظبی، گروه ADNEC، با مشارکت ابوظبی است. شورا، سومین و بزرگترین دوره فعالیت های “ورزش های تابستانی ابوظبی” را در مراکز ADNEC ابوظبی و ADNEC العین با فعالیت های مختلف راه اندازی کرد، زیرا به تقویت موقعیت خود به عنوان یک مقصد جهانی برای میزبانی و سازماندهی رویدادها کمک می کند که علاوه بر اینکه یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی داخل سالن در خاورمیانه است، از بخش ورزش حمایت می کند.

سالن‌های ADNEC Abu Dhabi Center شامل 37 ورزشگاه و زمین است و مساحت کل 25 درصد افزایش یافته و به بیش از 34000 متر مربع در مرکز ADNEC ابوظبی رسیده است در حالی که فصل گذشته 27000 متر مربع بود.

در سطح شهر العین، فعالیت‌های مرکز ADNEC العین شامل فعالیت‌های ورزشی مناسب برای همه اعضای خانواده، در سالن الخبیسی 1 در مرکز ADNEC العین است تا 6500 متر مربع و شامل 18 استادیوم و امکانات ورزشی برای فوتبال، پادل، بدمینتون و بسکتبال است.

منطقه الظفره شاهد رویدادهای متنوع بسیاری است، زیرا باشگاه تیراندازی الظفره از آغاز فعالیت های چهارمین برنامه تابستانی امسال با شعار “تابستان ما سبز پایدار است” با حضور 752 مرد و زن خبر داد.

دنیای ورزش دبی که هر ساله توسط مرکز تجارت جهانی دبی و با مشارکت شورای ورزش دبی برگزار می شود، مفهوم یک زندگی سالم پر از فعالیت و نشاط را پایه گذاری می کند که به انجمنی برای دوستداران ورزش و فعالیت بدنی تبدیل شده است. مکانی برای رقابت زیبای ورزشی و آشنایی بین اجزای مختلف جامعه.

14 آکادمی تخصصی ورزشی برای جذب و توسعه استعدادهای جوان و نوظهور در استادیوم های دنیای ورزش دبی که توسط مرکز تجارت جهانی دبی با مشارکت شورای ورزش دبی برای چهاردهمین سال متوالی برگزار می شود، فعالیت می کنند. دنیای ورزش دبی شامل 46 استادیوم در سطح جهانی است که مساحتی بالغ بر 300000 فوت مربع را پوشش می دهد تا خواسته های علاقه مندان به ورزش و فعالیت بدنی را در 10 بازی مختلف برآورده کند.

فعالیت های گوناگون.
امارات شارجه دهمین دوره «برنامه تابستانی» را که توسط شورای ورزش شارجه راه اندازی شده است و شامل بسیاری از رویدادهای تفریحی، ورزشی و آموزشی، سفرها، مسابقات، کارگاه ها و مسابقات مشترک با حضور اعضای انجمن می شود، برگزار می کند. “16” از باشگاه های ورزشی و تخصصی امارات در مرکز جوانان واسط در شارجه و در سطح باشگاه.

در امارت راس الخیمه، فرماندهی کل پلیس راس الخیمه به نمایندگی از اداره رسانه و روابط عمومی، فعالیت های “برنامه دوستان پلیس تابستان 2024 برای دانش آموزان مدارس” را برای گروه سنی از 9 تا 16 سال با همکاری بنیاد آموزش مدارس امارات.

امارت فجیره همچنین شاهد بسیاری از فعالیت‌های تفریحی تابستانی متنوع است، زیرا فعالیت‌های “کمپ علمی باشگاه فجیره” در سومین نسخه آن مشارکت زیادی از گروه‌های اجتماعی دریافت کرد.

فرماندهی کل پلیس فجیره از راه اندازی دوره تابستانی «نسل های پلیس» ویژه دانش آموزان مدارس در نوزدهمین جلسه و پنجمین دوره ویژه دانش آموزان دختر با حضور 619 دانش آموز دختر و پسر خبر داد.

-فضای انگیزشی
عالیجناب عارف حمد العوانی، دبیرکل شورای ورزش ابوظبی، بر اهمیت فعالیت های تابستانی و نقش محوری آنها در توسعه مهارت ها و توانایی ها و انجام ورزش و فعالیت های بدنی برای بهبود کیفیت زندگی و توانمندسازی اعضای جامعه برای تمرین های مختلف تاکید می کند. سرگرمی ها در یک فضای محرک و مثبت.

وی افزود: از طریق رویدادهای «تابستان ورزشی ابوظبی» و «تابستان ورزشی العین» با همکاری گروه ADNEC، مایل هستیم تا فضای مناسب را برای انجام فعالیت‌های ورزشی و دستیابی به اهداف مورد نظر به صورت منسجم فراهم کنیم. با تمام سطوح، در میان تقاضای زیاد همه اقشار جامعه برای این رویدادها، که تمایز و موفقیت آن را تثبیت می کند.

به نوبه خود، جلالتمآب سعید حرب، دبیرکل شورای ورزش دبی، گفت: امارات متحده عربی به دلیل در دسترس بودن زیرساخت های کلاس جهانی واجد شرایط برای میزبانی همه، به یک مقصد جهانی ترجیحی برای بازدید و شرکت در رویدادها در طول سال تبدیل شده است. رویدادهای فضای باز و سرپوشیده، از جمله ورزش های برفی.

وی ادامه داد: رویدادهای تابستانی که سالانه کشور شاهد آن است، تأثیر ملموس و مثبتی در افزایش آگاهی نسبت به اهمیت ورزش و مشارکت جامعه در فعالیت‌های بدنی و برنامه‌های تفریحی و آموزشی مختلف داشته است در امارت دبی، که توسط شورا و با همکاری بسیاری از احزاب دیگر سازماندهی شده است، ما شاهد نتایج مثبتی هستیم که تأثیر آشکاری بر منافع بخش‌های مختلف جامعه دارد.»

علاوه بر این، خلود الجنیبی، دبیرکل فدراسیون ورزش برای همه امارات، رویدادهای تابستانی را بستری مهم برای ارتقای تحرک جامعه، توسعه مهارت‌ها و ارائه برنامه‌های متمایز در طول تعطیلات تابستانی در سطح تمامی امارات‌ها توصیف کرد. کشور.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا